Nu händer det!

Idag, om två timmar, har jag min första av dagens tre sluttentor. Sen är det bara en kvar på torsdag! Vet ni vad det här innebär? Jo,SISTA VECKAN AV MIN KANDIDATUTBILDNING!!!!!Kan ni fatta? Det känns som igår när ni var på i Tvåan och min pappa ringde och berättade att jag kom in på utbildningen...och alla ni var där. Det var så fint! Det är ett minne jag alltid kommer att bära med dig,  att jag fick dela det med er. Och nu är jag i början av slutet.

Förresten, nu är väl ingen av Kvinnokollektivet i Sverige?

Älskar er!

Kommentarer
Postat av: ella med kandidatexamen!

Jag fixade det!! Nu är jag klar!!!!

2009-05-14 @ 12:03:09
Postat av: Mix

WOOOOOOOOOAA! Mental hissning gånger tusen! Puss

2009-05-15 @ 14:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback