Oh vilken helg...

Jahapp... Så var helgen slut.. Var på Blackie en sväng i fredags med Fanny o lite andra västeråsare, det va mkt trevligt och bra men underbart är kort och det är rätt bra att de stänger kl 01 för då kan man åka hem o va fräsch på lördagen... Tur eftersom vi jobbade med filmen (lite svårt var det att jobba i pågående metal festival dock..) Sen var det iaf trevlig förfest här och så fest på konstfack... Det var en in - en ut när vi kom dit men vi kom in bakvägen, perfekt. Det va sjukt mkt folk i början innan folk droppade av och man faktiskt kunde röra sig och andas där inne.. Det va skittrevligt, massa fina människor vart man än vände sig så var det nån bekant som man kunde dansa lite med. Perfekt. Kom hem vid halv fem tror jag och så när jag käkat och lagt mig i min egen säng för första gången på jag vet inte hur länge... då kommer Karin inspringande med en till tjej och de hoppar på mig i sängen för det va hennes bästis som kommit hem från resa och hon ville att vi skulle träffas (vilket tillfälle kunde va bättre än 5 på morgonen liksom.. ;) )

Det är så himla fint att gå hem på morgonen när det är ljust ute och man har haft en fantastisk kväll :D

Idag har jag och Fanny GJORT KLART FILMEN!!!! Den kommer att visas på DRAMATEN den 31 maj hela dan på våran guld-tv :) Jag är himla stolt och nöjd och glad och herregud, fattar inte att vi lyckades göra klart filmen och att vi sen gick och satte oss att plugga när vi hade varit ute till morgonen och sovit 5 h och var bakis o trötta. Ja ni vet... Men det gick bra fast nu har det kommit ikapp och jag känner mig sjukt bakis.

Imorgon blir en riktig plugg-dag. Eller veckan blir en riktig plugg-vecka ajajajaj.... Uppsats, sista rycket nu!

Ilse vart har du varit?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback