Snart skiner Poseidon

Åh!
Nu är det mycket funderingar.
Trodde det var enkelt att vara kravlös...förvisso sant, gäller bara att inte fästa för mycket tanke vid saker och ting.
Har hittat ett trevligt sätt att förströ mig på. Bara det att mycket vill ha mer.
Och om jag nu har hittat något som ger mig mycket nöje så vill jag gärna ägna mig åt det.
Just nu känns det som att jag har fått ett åkband på Liseberg, men jag får bara lov att åka tre gånger, sedan måste jag sluta även om jag vill åka mer.
Det ska inte vara lätt, det har jag alltid sagt.

"Glöm bort allting du lärt dig om förhållandeetik

ifall lycklig, stolt och stark du vill förbli

Var ständigt vaksam, bind dig aldrig vid nån specifik

och ha en plan för effektiv och snabb sorti

Hellre kasta sig av tåget än bli kvar vid slutstation

Hjärtat är bara en muskel, kärlek blott en konstruktion"

Maud Lindström
- hon vet minsann hur man uttrycker sig!

Trodde jag skulle hinna med att vara lite mer kravlös innan spanien (åker på måndag)
men vi får väl se hur det blir med den saken...

Kaerlighed!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback