Tillbaka från solen

Åh! Nu har jag haft tio underbara dagar i ett soligt spanien.
Ute på landsbygden med 28-30 grader i skuggan och många dopp i poolen.
Men vi har inte bara latat oss, vi har varit på gymmet i byn, vi har ridit, bärgat halm, städat, vattnat och shoppat också.

Nu är jag lite sugen på att lära mig spanska, måste bara se till att jag kommer få nytta av den också.

Hur som; skönt att vara tillbaka i götet. Kommer sakna det. Fasar inför nytt jobb, men det är bara att bita i det sura.

Ser hemskt mycket fram emot att dela stad med syster Ella till hösten och önskar att resten av kollektivet kunde tänka sig att slå sig ner på närkeslätten.
Hoppas finna ro, men har inga högre förhoppningar egentligen. Tror nog att jag gör mig bäst norr om dalälven.
Det visar sig tids nog.

Kaerlighed!

Syster IlseM

Kommentarer
Postat av: Denniz Ganevik

Läs allt om en kille som är heterosexuell, men som ändå sminkar sig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback