Hej lovelies

Mix pluggar du nu?

Ilse hur går det med allt?

Ella hur har du det?


Jag känner att jag sjunkit till en passiv iakttagare av facebook-statusar. Och det vet ju alla att facebook-status är inte for real. IIRL= Inte In Real Life.

Blogg däremot, ojojoj vad äkta det är. Blir inte mer äkta än såhär! So, give me your real stories, good news heartbreaking stories eller bara vardagsbabbel. Vad kollar ni på på tv? (jag tittade nyss på hyde och kelso och eric och donna och fez... har glömt bort vad det heter nu men ni vet! och det va första ggn på otroligt länge som jag kollade på tv.)

Jag är hemma och vilar. Äter och vilar. Äter och vilar.

Mår mkt bra. Är mätt och varm och trygg och nöjd. Har precis sagt nej till att åka och käka pizza och kolla på film. Kändes också bra. det är okej att säga nej. Jag håller på att ta igen mig efter hårda jobb-veckor...

Jag ska ha min första VJ session i sthlm om 2 veckor och om 1 vecka ska filmen till skolan va klar...
Men det löser sig. Tänkte hinna med en sväng till kolbäck också. Saknar mamma, victor och sebbe..

Jag jobbar så sjukt jävla hårt med det här och vet ni? Jag har blivit så sjukt bra! Jag kan göra skitcoola grejer och jag får spelningar, det rullar på... Jag kanske ska va med ett DJ-kollektiv som deras VJ vilket betyder att när de får spelningar har jag spelningar. Hur coolt som helst!

Jag hoppas att det inte blir som förra veckan bara. Läste "Maken" har ni läst den? Gör inte det, sjukt deprimerande, mådde jättejättedåligt.. hade jobbat sjukt mkt också och var heeeelt ur balans av stress och press.
Sen åkte jag till Göteborg och allt blev bra igen... direkt!

Men hörrni. mer bloggoch mindre facebook-låtsas-kontakt. blogga is for real. facebook is a fake book.

jag saknar teori. ska söka konstskola (igen) till nästa höst.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback