HÖRRNI!!

VET NI ROLIGASTE GREJEN SOM PRECIS HÄNDE?????


jag går in på lava för att redigera och det är en liten musikfestival som pågår nu i helgen så jag kollade lite på en kosntutställning som dom satt upp och skulle bläddra i böckerna som fanns vid ett bord. Vid bordet satt han som gjort dom... och vem är det? VEM ÄR DET OM INTE HAN SOM SKREV NKFDÅH!!!!!!!!!!!!!!!

HALLÅ VILKEN GREJ, fanzinet som vi läste högt ur på mornarna... äckelporrhistorierna med bältdjuret och snoret och mustachen, HAN SITTER HÄR UTE! Jag pratade med honom, berättade att vi brukade läsa hans fanzine för våra gäster på mornarna och att vi tyckte att det va skitkul.. Han såg lika besvärad ut som på bilderna i fanzinet.


HAHA!

Kommentarer
Postat av: ella

hahahaha fy fan vad roligt!! Snacka om random encounter!



Helt rätt!

2009-11-15 @ 09:59:36
Postat av: ilsem

hihi.

går fortfarande runt med den storyn i min kalender, läser den ibland för att bli på bra humör :P ...så brukar jag dela med mig till mina nya vänner :D

Måste läsa den på morgonen nästa gång jag får hugg! :D

2009-11-15 @ 18:54:05
Postat av: cheetah

är det du som har den alltså!?

2009-11-21 @ 19:13:19
Postat av: Mix

Jag ar helt lost. Vet inte vad ni pratar om. Rupplys mig, nagon???

2009-11-22 @ 12:42:21
Postat av: cheetah

såhär: den sommaren när vi bodde i ettan. när vi va 18 och du 19. då köpte jag 2 fanzines av en viss Lars... Nilsson kanske? från nånting som börjar på v...



och i dom här fanzinen fanns några sjukt äckliga och osammanhängande historier som vi random läste upp typ för husdjuren när dom sov där. och har plockat fram och läst lite då och då under åren. jag har ett av dom och ilse har visst den andra. ilse kan du inte skriva den historien som ett inlägg här?

det fanns inte nån särskilt bra i mitt exemplar..



blogga mer. hetshets!



kan man köra en mass-skype?

2009-11-22 @ 23:23:29
Postat av: ilsem

nej, jag har bara den storyn, du, lisen mailade den till mig en gång i tiden... så inget fanzine, men gråsugge historien...världen är vacker sa du...

2009-11-24 @ 13:18:07
Postat av: Anonym

hm... konstigt. för jag hittade bara ett fanzine, och inte den med gråsuggan och bältdjuret och runka växelspak.. trist!

2009-11-25 @ 13:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback