Känslor

Ja Mikaela, fan vad jobbigt det blir när man stoppar undan känslorna. Det slår till så förbannat hårt sen bara. Jag är glad att höra att du och Elin pratade om det och att du fick gråta ut ordentligt, hjärtat mitt!

Bxl är en svår stad att få vänner i. Att hamna i den internationella kretsen överhuvudtaget är svårt. Jag försöker själv bara att undvika dem så mycket som möjligt. Jag känner mig obekväm med dem. Som nu vill jag bara umgås med mackarna, undantaget Annelie o Lasse såklart.

I helgen  har jag gett mig själv ledigt. Jag ska låta mig själv vara och göra sånt som gör mig glad. Ikväll ska jag dricka vin med mackarna. Imorgon ska jag gå på museum. Söndag kanske upp i bergen om det inte regnar.

Känslor. Hmmn, de växer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback