lycklig och förvånad (som alltid)

I fredags var det dags för dagen D. Idag också förresten.Men vi börjar med fredagen... Åkte till örebro, satte mig på java och väntade på ILSE!!! :D Åh det var fint att ses och få lite quality-time trots allt! Sen hem till gabriella som såklart bor i en barack på grankotten. var annars? det  va himla konstigt att va där utan dig ella.
Jag var sjuk, hade feber och va trött. Åt en alvedon och drack sprit. Det hjälpte. Klockan är nu alltså halv åtta. Vi liftar in till stan med en polis som ska på nattskiftet för vi missade bussen och skulle kolla VJ o DJ grejer. Kom till stället, DJ-check, VJ-check sen öl och massa fint folk! Jag målade mig som en cheetah, hade guldprickar på armarna! yes! jag är jättejättenöjd med videon. det blev skiiitbra.

Jag har jätteont i knäna sen min dansteater uppvisning idag. måste ta hand om dom skriver mer sen. puss, kolla:

http://www.vimeo.com/7047941

ett litet smakprov av vad som visades i fredags. men det är typ bara en tiondel. mindre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback