Mind fucked

Damn!
Har en ny hang up.
Det händer mig alltid! Hela tiden.
Nu är det ju så lyckligt att den här gången är vi iaf väldigt bra på att kommunicera.
Eller, bra och bra. Jag är bra på att kommunicera.

Tycker inte att det borde vara så svårt. Tyckte inte att jag hade något att förlora, så jag gick rakt på sak och sa att jag ville ligga. Inget mer. Bara lite fysisk kärlek. Varit sociala hela förra veckan, fyllestrulat i helgen och fortsatt snacka över msn. Börjar bli lite frustrerad, tänkte få bort honom ur mitt medvetande.
Så ses vi på bussen idag, och det kändes rätt bra, förutom att jag aldrig kan vara tyst och sofistikerad utan bara babblar på om allt och ingenting.

Hur som. Frågade rakt ut om jag borde ge upp mina (något påstridiga) försök.
Varpå jag får till svar att "vi kan väl vänta lite och se hur det blir"
*suckar högt*

Vänta!?

Inte ens när man är modig, tydlig och rakt på sak är det enkelt.

Och det värsta är att det här gör mig bara mer angelägen.... Inte bra, inte bra.

Lisen!
Jag har för avsikt att komma och dansa på fredag!
Ditt blogginlägg gjorde mig väldigt lycklig!

Håller med om att vi borde vara mer, närmare, involverade.
Saknar er kvinnor!

Kaerlighed!

Syster Ilse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback