where am i heading?

Åh mix, hur känns det nu?

Skriv mer! Skriv - mail till oss om du inte vill skriva i bloggen. Det är jättebra att i lugn och ro få sätta ord på vad man känner. Annars växer det fast i kroppen fast man inte riktigt har definierat vad som är fel.
Kommer du hem till jul? vill kramas!

Ella dina bilder från bergen är fantastiska! vill se mer!

Jag har så stört mkt på gång. Som vanligt. Ska till gbg (min nya favvostad!) och visa bildspel om en vecka. Ska göra en 5 min film på 2 veckor (väldigt lite tid!) Jag ska donera 3 konstverk som ska auktioneras ut och pengarna går till hungerprojektet. Jag ska kanske vara VJ på deras fest också. Jag ska ställa ut i ett galleri men där kan jag bestämma datum lite friare så det får nog bli till våren.
Har jobbat mkt också. Plantagen och som konferensvärdinna på läkarkonferens. Och går i skolan. Men det gör jag ju knappt längre. Är där när jag behöver ngt, lektionerna är heeelt ovärda. Nu iaf.
Har dansat jättemkt sista dagarna igen, jättejättekul! Var i en studio på kulturhuset och dansade och filmade, sen i skolans greenscreenrum (rum med gröna väggar och golv för att man lättare ska kunna klippa ut i datorn) och dansade och filmade igår.

glömmer inte att ta det lugnt dock, det ska va gött å leva, annars kan det kvitta! mkt kärlek och roligt och mys och filmkvällar och middagar och inte alls  så mkt härj och kalas som i våras. mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback