Leaving again am I?

Jaha så har jag börjat min utbildning i videografik... Dansfilm ska det bli!

Men idag åker jag till göteborg. Igen. Kunde inte ta mig dit en enda gång medan du bodde där Ilse men nu har jag varit där 4 ggr på 1 ½ månad.. Självklart har detta med en viss tjej att göra. Men också att jag är rastlös och gbg känns som ett tryggt ställe att åka till för att få lite miljöombyte. Har inte råd/ vågar inte ta mig iväg längre. Sen, i mars när jag ska ut på 10veckors praktik, då ska jag ta mig fan till Brighton och South East Dance! Annars ska jag försöka mig på bryssel igen kanske. Köra en underground grej? Ajajaj inga pengar alls i det.. kanske ska göra det senare istället. Undergroundgrejen. Eller det gör jag ju nu också. Den 9 oktober har jag min första VJ spelning på kisskiss bangbang i örebro. SKIIIITKUUUUL!! :D

"I'm feeling rough Im feeling raw I'm in the prime of my life"

Och om det inte blir som man vill så...

"Life can always start up anew"

(- Time to pretend, MGMT)


Igen då...

I use people and let myself get used
Because I want to know what life is composed of
If it is not passion, let it be lies
- but let them be convincing


time to pretend, let it be lies. passion.
Ja, adrenalinet flyter som det ska. Kanske för att jag inte är säker på min satsning på video. I pengar alltså. Min själ är med. Ja men då så. Då var det en bra satsning.

Måste börja promenera över bron till gullmarsplan snart och hoppa på bussen mot tyresö... Fin morgonpromenad över bron, det bästa.. Dans, broar, vatten, höjd... FRIHET är ju den gemensamma nämnaren. Känslan.

Vilken tur att jag satte mig och skrev lite då, tänk vad mkt jag kommit på...

Jag vill att ni ska få se vad jag gör! Jag vill att ni ska vara med!

Puss gotta run, not leaving quite yet....
Även om en lämnar någonting så lämnar en ju inte allt. Man har ju alltid sig själv och sin historia och sin framtid.

Kommentarer
Postat av: IlseM

Kisskissbangbang, är det stället (vid hörnet av torget)!? Isf är jag där!!!

Du måste avsätta lite tid åt mig!

Åh, vad fint! Vi ses!

2009-09-19 @ 20:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback