en månad senare..

Jaha, exakt en månad senare sitter jag i göteborg och har precis bestämt mig för att flytta till malmö.
det gick snabbt men har varit på g länge tror jag. själva flytten från sthlm, sen var oc hnär och hur och varför jag skulle flytta fick växa fram lite mer gradvis.. nu är det dock klart. jag vill flytta till malmö och plugga scenproduktion i 3 år. TRE ÅR! förstår ni vilket steg det här är. ojoj. jag ska också plugga professionell kreativ verksamhet och performance design samtidigt. alltså 150% hela hösten. men det borde funka bra tänker jag. jag ska ju inte jobba tex!

Mitt sista stora beslut tog jag också här i göteborg. Det är lite lättare när jag kommer ifrån stockholm och allt som binder mig dit. Nästan fri från alla vardagsreferenser. Skönt! Skönt att vara här och skönt att komma på att jag inte saknar sthlm och skönt att komma på att jag kan flytta och jättefint att komma på nåt bra att flytta TILL. en utbildning. en praktisk utbildning, hands-on så att säga. helt olikt mig. tror det är bra att inte va uppe i det blå hela tiden utan att faktiskt göra nåt konkret. och att ha ett sammanhang. och att bo i en mindre stad. malmö känns jävligt bra och rätt so far. innan jag är där men ändå. har en bra känsla :) och lite vänner.

hoppas  ni  mår  bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback