Årskrönika 2010!?!? Ilses år i ord.

2010.

Hade tänkt göra det här på riktigt. Precis som förra året, men när jag kom till Maj och insåg att allt jag vet så långt är att jag hoppade av pluggandet och började jobba igen under mars månad. Att plugget gått åt skogen under januari och februari. Att jag nån gång under början av året såg ett par matcher från OS-hockeyn och att jag tog ett första dopp i april - ungefär där insåg jag det meningslösa och rätt patetiska.
Faktum är att det jag minns från förra året är nästan uteslutande sånt som jag har bilder från. Undantaget är medeltidsveckan. Den minns jag. Med Lisen.
Jag vet att jag flyttade under sommaren och målade om nya lägenheten. Trivs ypperligt!
Olyckligt kär ett par veckor under hösten. Bakade bullar i pizzaugnen på den lokala pizzerian i december och firade jul i Dalarna med Emelie.
Och Ella som kom "hem" inte mindre än tre gånger!? Kan det stämma???
Mix känns nära - men ändå så långt borta. Kan inte alls sätta fingret på huruvida vi träffats eller ens pratat under förra året...
Men nu är det nytt år. Förhoppningsvis kommer jag ha fler och ljusare minnen av det när det är dags nästa gång...om det blir fler... Har vi tappat gnistan, eller handlar det om tid? Eller vad hände med oss? Blev vi bara äldre?
Vad som än hänt, eller inte hänt - påminn mig om det!
Vill ha er här på riktigt inatt, kvinnor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback